Menu
  • ГОЛОВНА
  • ПРО НАС
  • НАША КОМАНДА
  • СЕРВІСИ
  • ПОРТФОЛІО
  • НОВИНИ
  • СПОНСОРСТВО
  • ГОЛОВНА
  • ПРО НАС
  • НАША КОМАНДА
  • СЕРВІСИ
  • ПОРТФОЛІО
  • НОВИНИ

Консультування у категорії (у точках продажу)

Who - Кінцевий споживач/покупець. Найчастіше спрямована на покупця, потім на споживача

What - Trial (пробна купівля), перенаправлення з конкурентної продукції, системне використання лінійки продуктів, перенаправлення на дорожчий продукт із лінійки продуктів. Підвищення лояльності до бренду, збільшення бази споживання, розвиток категорії загалом.

How - Консультування професійними консультантами (спеціаліст у продуктовій категорії). Стимулює покупку через пропозицію оптимального продукту/продуктів, що відповідає потребам покупця. Може включати семплінг, але не передбачає подарунків як мотивацію до покупки. Елементи: промо-устаткування, промо-форма, персонал - консультанти, рідше ПОСМ, веб-сайт бренду

office@profilab.com.ua

© 2015 Profilab

Address: No.28 - 63739 street lorem ipsum City, Country Phone: + 1 (234) 567 8901 Fax: + 1 (234) 567 8901 Email: support@yoursite.com
  • Головна
  • Про нас
  • Наша Команда
  • Сервіси
  • Портфоліо