Menu
  • ГОЛОВНА
  • ПРО НАС
  • НАША КОМАНДА
  • СЕРВІСИ
  • ПОРТФОЛІО
  • НОВИНИ
  • СПОНСОРСТВО
  • ГОЛОВНА
  • ПРО НАС
  • НАША КОМАНДА
  • СЕРВІСИ
  • ПОРТФОЛІО
  • НОВИНИ

In store promotion (купи-отримай, купи-виграй)

Who (хто ЦА) - Кінцевий споживач/покупець

What (які завдання вирішує) - Trial (пробна покупка, Залучення до нової категорії), переведення з конкурента, збільшення бази споживання

How (наповнення) - Проведення акцій у точках продажу. Обов'язково подарунок за покупку. Складові: рекламні матеріали, промо-сайт, мобільний додаток, персонал, промоустаткування, подарунковий фонд

Як впливає на шоппера - Вплив на ухвалення рішення про купівлю за рахунок привабливого подарунка або явно вигідної пропозиції (2 за ціною 1, 1+1=3 тощо)

office@profilab.com.ua

© 2015 Profilab

Address: No.28 - 63739 street lorem ipsum City, Country Phone: + 1 (234) 567 8901 Fax: + 1 (234) 567 8901 Email: support@yoursite.com
  • Головна
  • Про нас
  • Наша Команда
  • Сервіси
  • Портфоліо